poniedziałek, 10 kwietnia 2017

"Któż zdoła nas pokonać skoro nasza jest miłość?"

"Któż zdoła nas pokonać skoro nasza jest miłość?"
Rok temu moje życie było niemalże idealne. Miałam kochającą rodzinę, życzliwych przyjaciół, nienaganne oceny i plany... Jednak czy można zaplanować przyszłość?
U mnie wystarczyła chwila. Jedna sekunda żeby zmienić mój los w istne piekło niszcząc wszystko co miałam. Straciłam matkę, popadłam w depresję i psychicznie zniknęłam ze świata żywych. Nie reagowałam na żadne bodźce gubiąc się w wyimaginowanym świecie wolnym od bólu. Traciłam proste, ludzkie odruchy. Nie piłam, nie jadłam, wegetowałam, gdy w tym czasie każdy odwracał się ode mnie plecami. Wiedziałam, że nie czeka mnie już nic pięknego i bezkresnego.
A przynajmniej myślałam tak póki nie spotkałam jego.
Autor: Katarzyna Anonim
Status: Trwające